בית שמש • דרעי פתח את סיורי השטח

דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • דרעי פתח את סיורי השטח
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את יומו הראשון בסיורי שטח לקראת הבחירות המונציפאליות פתח יו"ר ש"ס אריה דרעי בביקור מקיף בבית שמש, ביקור שהחל בבניינה החדש של עיריית בית שמש והסתיים במטות הבחירות ברמת בית שמש.

יו"ר ש"ס הרב דרעי הביא עמו לבית שמש, את מכתב התמיכה המרגש שכתב מרן הגר"ע יוסף שליט"א למחרת יום הכיפורים, עוד טרם נכנס לבית החולים, יחזקהו השי"ת וירפאהו. במכתבו כותב מרן שליט"א על פועלו של ראש העיר משה אבוטבול למען מוסדות התורה והחינוך בבית שמש, למען הקמת שכונות חדשות לפתרון מצוקת הדיור, ועל כך שהצליח לאחד בחכמה בין כלל הציבורים בעיר. "ועתה בטוח אני כי רק הוא האיש המתאים ביותר לנהל את העיר ולעמוד בראשותה, כדי להמשיך את העשייה והמפעל הכביר למען התושבים", כותב מרן שליט"א אשר מבקש וגם מפציר בתושבים לפעול ולהצביע להצלחתו ובחירתו של הרב משה אבוטבול לכהונה נוספת בראשות העיר.

ראש העיר משה אבוטבול שקיבל את פניו של דרעי, יחד עם חברי מועצת העיר של ש"ס בבית שמש, יו"ר המועצה הדתית יהודה מדיזדה, ועוד עשרות ראשי מטות ופעילים, סקר בפני דרעי את תוכנית העבודה בבית שמש, ואת הגדרת היעדים שאנשי המטות לקחו על עצמם גם להצליח לשחזר את ההצלחה בבחירות לראשות העיר, וגם להגדיל את מספר הנציגים של ש"ס במועצת העיר.

מיד עם תום פגישת העבודה בלשכת ראש העיר נערך סיור במטה תנועת ש"ס במגדלי נעימי, שם שמע דרעי על דרכי הפעולה של אנשי המטה ועל חלוקת העבודה בין שכונות העיר, כאשר בין היתר נערכת עבודת מיפוי מקיפה להסעת תלמידי ישיבות מבית שמש ביום הבחירות.

הסיור המשיך למטה האסטרטגי שם נערכה סקירה מפי מנהל הקמפיין נוחעם ברזסקי וחברי המטה, על דרכי ההסברה בין הקהילות השונות שנעשים במסגרת המטה, כולל הפקת חומרים במגוון שפות וסגנונות.

מכתבו של מרן הרב עובדיה

עם אריה דרעי בפגישה בעיתון חדש



0 תגובות